Χρήσιμες πληροφορίες

Κειμενο για site
Χρήσιμες πληροφορίες για ασθενείς
Πληροφορίες για τις διαδικασίες Εισαγωγής στην Κλινική:
1. Προγραμματισμένη Εισαγωγή
2. Έκτακτη Εισαγωγή

Εισαγωγή Ασθενών

  • Κατά την προγραμματισμένη εισαγωγή σας πρέπει να έχετε μαζί σας:
  • Την αστυνομική σας ταυτότητα ή διαβατήριο
  • Τον Αριθμό Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ)
  • Τον Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ)
  • Την Κάρτα Ασφάλισης ή οποιοδήποτε άλλο απαραίτητο στοιχείο προβλέπει η Ασφαλιστική σας Εταιρία. Στην περίπτωση αυτή, θα πρέπει να γνωρίζετε τη θέση νοσηλείας που δικαιούστε βάσει του συμβολαίου σας και να ενημερώσετε την Κλινική.
  • Το Βιβλιάριο Ασφάλισης ή/ και το Εισιτήριο του Ασφαλιστικού Φορέα που ανήκετε, εφόσον το ταμείο σας συνεργάζεται με την Κλινική μας και πρόκειται να συμμετάσχει στο λογαριασμό νοσηλείας σας.
  • Την εντολή και τις οδηγίες του θεράποντος ιατρού, καθώς και τα αντίγραφα από οποιαδήποτε ιατρική πληροφορία αφορά στη νοσηλεία σας π.χ. ακτινογραφίες, διαγνώσεις, αποτελέσματα εξετάσεων.

    Σε έκτακτη εισαγωγή απαιτούνται όλα τα παραπάνω, με τη διευκόλυνση λόγω του επείγοντος, να προσκομίζονται εντός 24 ωρών.

    Παρακαλείστε να γνωρίζετε και να ενημερώσετε το συντομότερο δυνατόν, το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό για τη φαρμακευτική αγωγή που τυχόν λαμβάνετε ή πήρατε κατά το τελευταίο τρίμηνο, καθώς και για τυχόν αλλεργίες που έχετε.

    Σας συστήνουμε να φέρετε μαζί σας τα απαραίτητα είδη ένδυσης και τα προσωπικά σας είδη ατομικής υγιεινής.

    Το προσωπικό του Γραφείου Κίνησης θα σας βοηθήσει στη συμπλήρωση όλων των απαραίτητων εντύπων, θα σας εξηγήσει τη διαδικασία εισαγωγής και μετά τη διευθέτηση της ασφαλιστικής σας κάλυψης (εφόσον υπάρχει), θα σας συνοδεύσει στο δωμάτιό σας.

    Σας ενημερώνουμε ότι το Απολλώνειο Θεοτόκος Γενική Κλινική διαθέτει ασύρματη σύνδεση (Wi – Fi).

Επισκεπτήριο
Οι ώρες επισκεπτηρίου για τους ασθενείς της Κλινικής είναι 11:30π.μ. – 13:30μ.μ. και 17:30μ.μ. – 21:00μ.μ. καθημερινά.

  • Συνιστάται να αποφεύγεται η ταυτόχρονη παρουσία στο δωμάτιο άνω του ενός επισκέπτη για κάθε ασθενή τις ώρες του επισκεπτηρίου.
  • Μετά τις 21:00μ.μ. επιτρέπεται να παραμείνει στο δωμάτιό σας μόνο ο συνοδός εφόσον κρίνεται απαραίτητο κι έχει πάρει άδεια να διανυκτερεύσει μαζί σας από την Προϊσταμένη Νοσηλευτικής.
  • Κατά τη διάρκεια της ιατρικής επίσκεψης, των ιατρονοσηλευτικών πράξεων, σε περιπτώσεις ύπαρξης μέτρων προστασίας αλλά και κατά την ανάπαυση των ασθενών, δεν επιτρέπεται στο δωμάτιο η παρουσία συγγενών, επισκεπτών ή συνοδών (μπορούν να παραμένουν στο σαλόνι του ορόφου).
  • Παρακαλούμε ζητήστε από τους οικείους σας να μην σας επισκέπτονται σε περίπτωση που έχουν κρυολόγημα ή άλλη μεταδοτική ασθένεια.
  • Παρακαλείστε να ακολουθείτε τους κανόνες και τα μέτρα προφύλαξης που συνιστά η Επιτροπή Νοσοκομειακών Λοιμώξεων της κλινικής μας και σχετίζονται με την πρόληψη και τον έλεγχο των ενδονοσοκομειακών λοιμώξεων. Τα μέτρα προφύλαξης είναι αναρτημένα στους κύριους χώρους της κλινικής.
  • Το κάπνισμα απαγορεύεται αυστηρά στους εσωτερικούς χώρους της κλινικής.

 

Εξιτήρια

  • Παρακαλείστε να τακτοποιήσετε έγκαιρα με τον θεράποντα ιατρό σας όλη τη διαδικασία έκδοσης του εξιτηρίου σας ώστε να μπορέσετε να αποχωρήσετε μέχρι τις 12:00μμ..
    Διευθέτηση Οικονομικών Θεμάτων

    Το Απολλώνειο Θεοτόκος γενική κλινική έχει συμβάσεις νοσηλείας με τα περισσότερα δημόσια ασφαλιστικά ταμεία και συνεργάζεται με μεγάλο αριθμό ασφαλιστικών εταιριών.

    Το προσωπικό του Γραφείου Κίνησης μπορεί να σας δώσει τις απαραίτητες πληροφορίες, έτσι ώστε με το σωστό συνδυασμό της χρήσης του δημόσιου ασφαλιστικού φορέα σας και της κάλυψης της ιδιωτικής ασφάλισής σας (εφόσον υπάρχει), να μπορεί να επιτευχθεί η όσο το δυνατόν χαμηλή ή ακόμη και μηδενική συμμετοχή σας στα νοσήλια.

    Κατά τη διάρκεια της νοσηλείας σας μπορείτε να ενημερωθείτε από υπάλληλο του Λογιστηρίου Ασθενών για το λογαριασμό σας και τη συμμετοχή σας ανάλογα με το ασφαλιστικό ταμείο σας.

    Την ημέρα εξόδου σας από την Κλινική, ο θεράπων ιατρός υπογράφει το εξιτήριο. Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία του εξιτηρίου, θα πρέπει να εξοφληθεί το υπόλοιπο του λογαριασμού σας στο Ταμείο (Ισόγειο).

    Η εξόφληση του λογαριασμού σας μπορεί να γίνει με

  • Μετρητά
  • Πιστωτική Κάρτα
  • Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό

    Για τις αμοιβές των θεραπόντων ιατρών παρακαλείστε όπως συνεννοηθείτε με τον ιατρό σας πριν την έκδοση του εξιτηρίου σας.

    Ιατρικό Αρχείο

    Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας έκδοσης του εξιτηρίου σας και τακτοποίησης των οικονομικών θεμάτων, έχετε τη δυνατότητα να παραλάβετε αντίγραφα του Ιατρικού σας Φακέλου, μετά από 3 εργάσιμες ημέρες και κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με την Κλινική, υποβάλλοντας σχετική γραπτή αίτηση στο Ιατρικό Αρχείο.

    Για την παραλαβή των Αντιγράφων του Ιατρικού Φακέλου απαιτείται η επίδειξη της ταυτότητάς σας.

    Σε περίπτωση παραλαβής του φακέλου από άλλο άτομο απαιτείται εξουσιοδότηση επικυρωμένη από αρμόδια αρχή.

    Η γνώμη σας είναι πολύτιμη για μας !

    Έχοντας ως βασικό στόχο μας να προσφέρουμε υπηρεσίες υγείας υψηλής ποιότητας και αξιοπιστίας, πάντα σε συνδυασμό με προσωπική φροντίδα και περιποίηση για τους ασθενείς μας, έχουμε θεσπίσει διαδικασία που προβλέπει τη συμπλήρωση ερωτηματολογίου από τους ασθενείς μας ή/ και τους συνόδους τους αναφορικά με τις εντυπώσεις ή/ και παράπονα που σχετίζονται με τη λειτουργία της Κλινικής.

    Ωράριο λειτουργίας:

    Γραφείο Κίνησης Ασθενών
    Καθημερινά: 07:00 – 21:00

    Λογιστήριο Ασθενών
    Δευτέρα – Παρασκευή: 08:30 – 16:30
    Σάββατο: 08:30 – 14:30

    ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ:
    ΤΗΛ:2410282007
    ΦΑΞ: 2410282006